خورشید
خورشید
فرهنگی، اجتماعی و ...
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 16 بهمن 1398برچسب:, توسط جمشید خورشید |

 آشفته تر از مجنون حال من و شیدا بود

اندر دل من عشق رخ آن فریبا بود

چون بلبل شوریده در باغ جمال او

صد ناله نمودم سر او بیخبر از ما بود

چون در شب هجرانش از دیده سرشکم ریخت

چشم من و اشک شمع پیوسته به دریا بود

مهمان عزیز دل یاد او بود هر شب

شایستۀ یاد او تنها دل رسوا بود

از کیف نگاه او مستانه و مخمورم

من وامق او بودم او بهر من عذرا بود

(خورشید) سپهرمن بس نور به دل بخشید

نور رخ زیبایش از بسکه دل آرا بود



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت2:45---20 بهمن 1390
salam
fek konam ghalebeto avaz koni behtare
mer30


zolfaghar
ساعت23:45---16 بهمن 1390
مرسی از اینکه به وبلاگم اومدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: